Frågor och svar

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om Tandisappen

Svar på de vanligaste frågorna

  • Vad händer när systemet behöver uppgraderas?

    Alla uppdatering sker automatiskt för kunden eftersom systemet är molnbaserat. Om funktionaliteten förändras meddelas detta i god tid till kunden.

  • Är det svårt att komma igång?

    Nej, det krävs bara några timmars registrering av åtgärder, material och priser. Vi finns tillhands under implementationen, så att allt går så lätt och smidigt som möjligt.

  • Kräver systemet lokal installation?

    Nej, systemet är helt molnbaserat. Det enda som behövs är en browser.

  • Hur lång är bindningstiden?

    Tandisappen har en månads uppsägningstid.

  • Har ni svensk kundservice?

    Ja, alla våra specialister talar svenska.

  • Kan systemet användas på mobila enheter?

    Ja, Tandisappen kan användas på dator, mobil eller platta.

“Tandisappen är väldigt enkelt att lära sig och så sparar det tid i kommunikation med labbet. Jag är väldigt nöjd!” 

— Raham Dabirian, tandläkare på Mariatorgets Tandläkarmottagning

Några av våra kunder